Gimme a cocktail!

Det är segt idag. Lyckas knappt få något gjort. Vill ju gärna få en hel del saker gjorda så att jag kan unna mig att vara ledig i helgen och ha roligt. Får väl försöka ta mig i kragen. Klockan är 17 nu, började med försök till studier redan 10:30. Men har några timmar på mig att få något gjort, klockan 20 ska vi träffas och gå till New Asia Bar. En bar på, om det var 70 våningen med utsikt över staden. Så har i alla fall en cocktail att se fram emot.

För övrigt så var det helt okej med sushi igår. Vi var på en restaurang rätt nära skolan med running sushi. Dvs att det är ett band med massa små tallrikar med sushi som åker runt och det är bara att ta det man vill ha. Kan inte säga att jag tyckte det var supergott, men definitivt så pass gott att jag kan tänka mig att äta det igen.

Nu ska jag försöka läsa vidare. Och försöka att inte somna. Kommer bli svårt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hitta några roliga drinkresept åt din arbetande barmästar-mor!

2007-03-01 @ 15:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0