Typiskt singaporeanskt gruppmöte

Singaporeanska studenter och deras gruppmöten. Enormt glad över att jag bara har ett grupprojekt eftersom man har hört riktigt mycket om hur jobbigt det är. Många gånger är det väldigt oeffektiva möten. Det blev 2 ½ timmar kvar efter skolan idag, vilket innebar att jag var hemma först klockan 22.

Nu ska jag bara njuta av en film och popcorn. Har inte ätit popcorn sedan i höstas hemma i Sverige och har sett fram emot det länge. Hittade det häromdan hos Mustafa, vet inte varför jag aldrig kollat efter det förut eftersom de verkligen allting där. Har även min delicatoboll kvar. Det ska nog se till att mitt humör blir bättre. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0