Veckans tjejmiddag

Denna vecka blev det en tur till Holland Village som vi hört ska vara riktigt mysigt med många restauranger. Det var riktigt mysigt där med några gator och fullt med olika ställen att äta på och av alla de slag. Vi hamnade på en mexikansk restaurang och det var god mat. Såklart blev det majschips med guacamole till förrätt och sedan blev det fajitas för min del. Mätta blev vi i alla fall.

Annars under dagen hände det inte mycket. Men eftersom det faktiskt var soligt i morse när jag vaknade (kors i taket inget regn!) så var jag ju tvungen att lägga mig vid poolen och njuta av det fina vädret. Så det blev inte så mycket jobb av idag, förutom att jobba på solbrännan. Får ta tag i plugget i morgon istället. Måste ju faktiskt passa på när det var soligt och inga moln.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi hadde faktiskt också sol i helgen, minnsan!!!!!

2007-03-05 @ 22:46:08
Postat av: Anonym

Vi hadde faktiskt också sol i helgen, minnsan!!!!!

2007-03-05 @ 22:46:11
Postat av: mor

Sol i Vidbo alltså...

2007-03-05 @ 22:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0