Evil

Jaha, idag blev det ännu mer shopping. Ännu mer saker som jag egentligen inte behöver. Eller jo, kanske. Men allting är ju relativt. Inte bra att åka till köpcentrum en helgdag, det är labor day här idag och alla affärer har erbjudanden som gör att man bara shoppar mer och mer för att få den där extra rabatten. They are evil.

Imorgon ska jag till Arab Quarter och Chinatown för att shoppa de saker jag verkligen 'behöver'. Ja, i alla fall saker som jag planerat att köpa en längre tid. Ska bli intressant att se hur mycket annat oplanerat det blir.

Kommentarer
Postat av: mor

Kanske hittade du ngt till din väntande familj...

2007-05-01 @ 22:12:52
Postat av: syster

snacka om att jag väntar på dig nu.
men ändå vill jag inte ha hem dig :P men du kommer snart, och det är ju bara att gilla läget ;)
Hoppas du köpt massa fina och roliga saker till miiiiig :D HOPPAS.
Vi ses på arlanda när du kommer!! <33

2007-05-02 @ 09:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0