Tillbaka

Så står man på svensk mark igen. Jag vet inte riktigt vad jag ska känna. Känner mig nästan som en främling. Allting är sig likt, ingenting har förändrats. Jo det är något som är annorlunda, och det är jag. Jag är inte längre densamma, jag har fått uppleva något som har förändrat mig.

Visst, jag har bara varit i Sverige i knappt tre timmar så jag har ju inte hunnit vänja mig än. Fortfarande så många tankar och känslor som snurrar runt i kroppen. Så mycket jag saknar.


Speciellt min roomie, miss you honey! Jag står där på flygplatsen 2 juni ;).


Kommentarer
Postat av: Maria

Välkommen hem! Hoppas att du landar psykiskt väl också så att du kan vara glad för att vara hemma så småningom! Får vi se dig nåt i Jönköping i sommar? Kram!

2007-05-07 @ 11:52:32
URL: http://raiams.wordpress.com
Postat av: Maria

Välkommen hem! Hoppas att du landar psykiskt väl också så att du kan vara glad för att vara hemma så småningom! Får vi se dig nåt i Jönköping i sommar? Kram!

2007-05-07 @ 11:52:33
URL: http://raiams.wordpress.com
Postat av: Annika Q

Hey honey!! I miss u too! Det har varit så tomt utan dig. Singapore har liksom förlorat något ... egentligen så är det väl jag som har det. Min tid här har jag upplevt med dig och nu när du är borta så känns allt så annorlunda. Du verkligen blommade ut i Singapore och jag hoppas du fortsätter med det i Sverige! Puss o kram din roomie

2007-05-09 @ 04:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0