Fy vad jag är dålig

Jag har min tenta imorgon, jag kom hit för en vecka sedan och har haft gått om tid att plugga. Denna tenta är 50% av kursens slutbetyg och jag kan rätt lätt få VG på denna kurs.

Så hur mycket har jag då pluggat under denna vecka? Inte mycket....

Jag har väl lite koll en del, men fortfarande känner jag mig inte riktigt säker på allting. Imorgon kl 8 så kommer jag sitta där i tentasalen, se frågorna som jag inte kan och ångra att jag inte la ner mer tid på att plugga och få det där hyfsat lättförtjänta VG:t. Men jag har ju bara mig själv att skylla.

Kommentarer
Postat av: Niina

Lycka till! Hoppas att det går bra. Jag vet hur det känns. Ruggigt.

2006-08-21 @ 21:46:20
URL: http://niinas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0