Läkarbesök i Sthlm

Nu är det snart dags att gå till skolan. Det blir en snabbis, för halv fem måste jag med ett tåg hem till Sthlm. Det blir bara en natt att sova hemma för på tisdag åker jag tillbaka till Jkpg igen.

Jag måste nämligen gå på ett återbesök till läkaren på Karolinska som opererade mig i början av sommaren. Jag opererade ryggen så nu måste de se så att allting har gått bra. Vilket det har gjort, men de vill väl se det själva. Lite jobbigt att bara åka upp så där, men det är sånt man får ta. Jag måste ju göra det där besöket.

Jag bloggade innan och efter operationen på en annan blogg i fall någon skulle vara intresserad av att läsa vad som hände.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0