Svettigt calypsoparty igår

Igår blev det utgång efter tentan. Insparks fest på Centrum, Calypsoparty. Vilket innebär Hawaii tema och det var till och med någon som sprang runt i bikini där inne och en kille som hade bastkjol. Men vi skippade det där och var bara lite färgglada istället. Inte springer jag runt i bikini.

Det var riktigt varmt där inne och mycket folk så det blev väldigt svettigt. Jeansen satt som klistrade på benen. Och nu måste jag städa upp lite här, står burkar och glas här eftersom jag hade förfest igår. Men det får bli senare. För nu ska jag nog över till Lois och titta på Pirates of the Caribbean och slöa i soffan. (Även fast solen skiner ute, men ligga i soffan och slöa låter mer tilltalande just nu...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0