Vart tog sensommaren i Jkpg vägen?

Igår morse när jag vaknade hemma i Sthlm så vaknade jag till klarblå himmel. Det var så skönt eftersom jag inte gjort det på länge. När jag senare under dagen var i Sthlm och shoppade så var det soligt och varmt väder. På eftermiddagen/kvällen när jag åker tåg tillbaka till Jkpg så blir vädret bara sämre och sämre. När jag kommer till Jkpg är det grått och trist och har regnat.

Varför kan det inte få vara lite fint väder här i Jkpg också? Nu sitter jag här i min lägenhet och tittar ut på en grå himmel. Trist. Vart tog sensommaren vägen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den är nog borta nu!

2006-08-30 @ 10:48:07
URL: http://www.olododo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0