Behöver få komma ut

Idag har packningen fortsatt. Egentligen har det gått rätt mycket onödig tid åt att packa, om jag hade varit effektiv hade det gått mycket fortare. Dessutom måste jag vara så ordentlig och organiserad när jag packar. Fast det är skön, för då vet jag exakt vad jag har i de olika väskorna och kartongerna. Behöver jag något sen någon gång så vet jag var jag kan hitta det. Nu måste jag bara få upp allt till vinden, får dra hit några kompisar som får hjälpa mig.

Imorgon ska jag nog försöka ta mig ut från lägenheten, kanske till och med ta mig till skolan. Behöver komma ut från lägenheten, börjar känna mig lite instängd. Har ju inte gjort något annat än att packat och pluggat hemma de senaste dagarna.

Dagar kvar till avresa: 9
(Nu är vi nere på ensiffriga tal!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0