Ingen julpyntning

Den här helgen blev väldigt lugn. Inte mycket har hänt eller blivit gjort. Men jag lyckades i alla fall få fram en del statistik från Eurostat. Fick lite hjälp på biblioteket för att förstå hur jag ska få fram informationen. Lite framåt går det i alla fall, får försöka börja skriva igen nu i veckan.

Blev lite städning av idag, det behövdes verkligen. Vad som känns lite tråkigt är att jag inte har julpyntat något. Egentligen skulle jag ju såklart vilja göra det, hänga upp julgardiner och julpynt i lägenheten. Men det är ju inte riktigt någon idé, eftersom jag lämnar lägenheten och två veckor. Innan dess måste jag ju packa ihop alltig så känns rätt onödigt att plocka upp massa saker.

I morgon måste jag rycka upp mig igen och få fart på uppsatsskrivandet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0