Lägenhets letande

Nu är det en ny dag. Har lyckts ta en dusch, men vattnet blev lite svalt mot slutet fastän jag var uppe lite efter klockan sju. Nu blir det snart lite frukost, ingen hotellfrukost men helt okej. Te, toast och färsk frukt.

Idag ska jag göra ett försök att kontakta nogra agents om lägenheter. Fick ett meddelande igår att det finns en agent som har ett tiotal lägenheter inte så långt bort från skolan så ska ta och ringa henne snart.

Jag har även hittat en till som ska plugga på SMU nu. Jag har haft lite kontakt med honom via MSN tidigare. Vi träffades igår kväll och gick ut och åt lite mat. Skönt att inte vara helt ensam. =) Men det ska väl droppa in lite fler nu snart. Och Annika kommer ju imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0