Merry Christmans everybody

Nu är det jul, och jag sitter här i värmen och har precis ätit frukost. Känns annorlunda, men samtidigt så saknar jag faktiskt inte den typiska svenska julen. Vi ska väl hitta på något ikväll, gå ut och äta någonstans. Men här som på många andra ställen så firar de jul 25:e december.

Igår på kvällen kom Annika hit till Singapore från Australien. Kul att ha henne här nu, och hon blev såklart nöjd med att jag fixat en lägenhet redan. Ingen av oss trodde väl att vi skulle hitta en så snabbt och så billig.

Vi ska iväg senare och äta lunch med min Singapore "buddy" som Annika redan känner. Då får jag äntligen en mobil. =) Så snällt av henne att låna ut en som hon bara har liggandes.

God jul mamma, pappa och Ingrid! Jag kanske kan försöka ringa ikväll.
God jul till Louise och Karolina också, hoppas ni har det bra.
Många kramar till er alla!


Kommentarer
Postat av: Karolina

GOD JUL Carin!
Hoppas du har en härlig - men annorlunda - julafton. Jag är proppmätt efter all julmat och ska snart spendera några timmar med att öppna julklappar med familjen. Allt sig likt helt enkelt! Var iaf tvungen att ta en minut att önska dig god jul och säga att jag tänker på dig!
Många kramar, Karrot

2006-12-24 @ 17:53:18
Postat av: Lillesyster

Tack för Julklappen syster. Inget är sig likt denna jul när du inte är här.. Jag spenderar liksom julafton framför datorn och vill bara att kvällen ska ta slut.
Hoppas middagen smakade bra som ni åt ikväll.
PUSS SYSTER

2006-12-24 @ 18:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0