Mystiskt besök av hyresvärden

Jag vaknade imorse av att det var något som ringde, men jag tänkte inte så mycket på det. Strax efter hörde jag någon som pratade så jag gick ut för att kolla vad som händer. Först tänkte jag att det kanske var någon som ville kolla på lägenheten och inte hade hört av sig först.

När jag kom ut visade det sig att det var vår hyresvärd som Annika hade öppnat dörren för. Vi hade ju precis vaknat och hade bara pyjamas på oss och kände oss lite smått obekväma. Haha. Han kom in och satte sig i soffan och började prata på. Han pratade på om att han hade spelat innebandy här som är populärt i Sverige, att han hade lärt känna några jätte trevliga svenskar och hur bra Sverige är på flera sporter. Man han knappt få någon syl i vädret.

Antagligen var han glad över att vi var svenskar och inte några till mexikanare som de förra hyresgästerna var som bara stökade ner och var till bekymmer. Han frågade till och med om det var okej att visa oss lite av Singapore och bjuda på vin. Som vänner, som vänner försäkrade han oss hela tiden om.

När han hade gått så skrattade vi bara. Det hela kändes så komiskt och surrealistiskt. Hoppas att han inte vill komma över varje vecka för att prata sport. Han blev kanske lite besviken när vi sa att vi inte spelade någon sport. =)

Kommentarer
Postat av: Annika Q

he he ... ja det var lite oväntat besök ... jag tror att vi måste plugga på lite om Annika Sörenstam och de andra sportstjärnorna innan vi träffar honom igen. Något säger mig att det kommer ske ganska snart ... :)

2006-12-31 @ 06:41:12
Postat av: SYSTER

haha mysigt värre :D
GODMORGON, OCH GOTT NYTT ÅR SÖTO!

2006-12-31 @ 14:31:55
Postat av: Karolina Andersson

Gott Nytt År Carin! Hoppas 2007 blir vårt bästa år hittills!
Kram kram!

2007-01-01 @ 15:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0