Nu har städningen börjat

Det är jobbigt att städa. Speciellt när man måste göra en ordentlig storstädning. För man vet ju hur äckligt man själv skulle tycka att det var om man flyttar in i en lägenhet som inte är noggrant städad. Slängt massa mat har jag gjort också. Många påsar blev det som kastades, blev nog fyra stycken. Känns inte så kul att kasta så mycket, men det är ju inte som om jag vill äta det om ett år. Dessutom är det ju ingen som är kvar, så jag har ingen att ge det till.

Det är väl bara att fortsätta med städningen. Vill ju gärna vara färdig med allt ikväll så att jag slipper stressa imorgon. Vore skönt att bara ha det där sista småplocket kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0