Sista kvällen

Dags för lite uppdatering, eftersom det inte har gått att logga in så har jag inte kunnat blogga något. Blev party igår på Kåren. Var hemma hos Karrot och hade förfest, lite Top Model och girl talk. Kvällen till ära blev det favoritdrinken Apple Cosmo som fick uppgiften att göra mig lullig. Eftersom detta var sista kårkvällen för denna termin tänkte vi att vi måste gå tidigare än vanligt. Vi satsade på att vara där halv tolv, men redan då sa vakterna att det inte var någon idé - de skulle inte släppa in mer folk.

Men skam den som ger sig! Jag och Lois lyckas på något mirakulöst sätt komma längst fram i kön rätt snabbt. När jag står längst fram i kön så visar det sig att de brevid mig har väntat mer än 30 minuter längre än vad jag hade. Ibland har man lite tur och lyckas ta sig fram i en folkmassa. Blev till sist en timma i kö men det kändes ändå rätt okej. Vi hade kul i alla fall och de spelade bra musik den här gången.

Jobbigt blev det sen när vi skulle ta oss hemåt igen. Fick stå ett bra tag i kön för att få ut min jacka också. Så det blev en kväll men en hel del tid spenderad i köer. Morgonen efter hade jag en del blåmärken på benen, ingen aning var jag fått dem ifrån. Måste nästan ha kommit från kön där alla tryckte på så mycket.

Så detta var den sista utekvällen med tjejerna. Sista utekvällen i Jkpg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0