Skriver och skriver

Uppsatsskrivande idag med. Satte ihop allt jag skrivit idag, hittills bara sex sidor. Känns så lite, men sen när vi sätter ihop allt som vi båda har skrivit så blir det ju såklrart mer. Det ska ju till lite mer analys och slutsats, så förhoppningsvis så blir det nog så många sidor som behövs.

Har ju haft en hel del dagar då jag bara suttit och letat efter information och statistik. Är så jobbigt med sånna dagar eftersom det känns som om man inte gör någonting. Det går inte att visa att man faktiskt har gjort någonting. Men samtidigt är det ju väldigt många dagar under arbetet med en uppsats som går åt till att söka information. Tar ju lång tid innan man verkligen hittar ett ämen som man vill skriva om och att det finns tillräckligt med information.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska fortsätta med. Får väl sätta mig ner och fundera på vårt upplägg. Nog om detta.

Dagar kvar till avresa: 11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0