Hysteriskt kul!

Jag måste få dela med mig av den hysteriskt roliga bok som jag precis har läst ut, Brev till samhället. Läste den på tåget hem från Örebro och ville skratta rakt ut flera gånger. Lite jobbigt när man sitter på ett tåg och alla andra sitter tysta. Kan verkligen rekommendera boken om du vill skratta mycket. Är nog det roligaste jag har läst på riktigt länge.

"Kavli

Jag har vid upprepade tillfällen använt er naturella mjukost som hudsalva vid ett flertal till tillfällen när min ordinarie hudsalva inte funnits tillgänglig. Jag har då smörjt in armar och delar av ansiktet. I samband med behandling med er produkt har jag fått utslag på armar och i ansikte. Jag är övertygad om att det är kemiska preparat i era produkter som inte är hälsosamma och anser att ni borde göra djurförsök omedelbart, eller ha någon form av varningstext på era förpackningar, liksom på cigarettpaket. I väntan på svar från er undviker jag era produkter.
Varma hösthälsningar
Eric Ericson

Stockholm 5 december 2002
Hej Eric!

Ursäkta att det dröjt med svaret men vi måste erkänna att vi inte riktigt visste vad vi skulle svara på en sån här fråga. Vi finner det märkligt hur Ni använder produkten. Livsmedel i allmänhet avsett att förtäras inte för 'utvärtes bruk'.

Ifall Ni upplever obehag av att använda mildost som hudsalva kan vi bara rekommendera Dig att sluta använda den som det. Den har aldrig varit avsedd som hudkräm utan som pålägg. Våra produkter består av, för livsmedel godkända råvaror och tillsatser, och anses helt ofarliga i dessa koncentrationer.

Har du ytterligare frågor är du välkommen att kontakta oss igen.

Med vänliga hälsningar
O. Kavli AB
Produktutvecklare"

Kommentarer
Postat av: Mija

Haha! Hej Carin, japp, jag har fallit för grupptrycket och skaffat mig en blogg jag med. :)
Hoppas allt är bra med dig! Kram!

2006-11-13 @ 19:53:50
Postat av: eva

läs även Anslaget

www.lillemansmultron.se


där finns smakprov

2007-12-16 @ 10:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0