Nu måste jag få sova

Mina ögon är trötta. De har fått stirra på datorskärmen hela dagen. Vi har ju vår mindre uppsats som vi jobbat med nu i veckan. Vår lärare hade sagt att uppsatsen skulle vara inne två veckor efter tentan. Tentan hade vi lördagen 21 oktober och då antog vi att vi kunde lämna in arbetet på söndagen istället. För han kommer ju ändå inte börja läsa dem under helgen.

Tji fick vi. Vi mailade och frågade för säkerhets skull och fick svaret att den skulle vara inne på lördag. Jaha, detta fick vi reda på igår så nu har vi kämpat på in i det sista. (Med Martin som lärare i kursen är jag inte direkt förvånad över att det var inlämning på lördagen, med honom vet man aldrig.) Karro började jobba kl fem och då fick jag ta över facklan och här har jag suttit. Nu är det dags för lite sömn.

Jag kan konstatera att mina ögon och huvud inte har mått så bra av att sitta en hel dag framför datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0