Pengar från annat håll

Tyvärr får jag ju inga pengar från försäkringsbolaget denna gång. Men jag kommer få lite ökning i reskassan från annat håll. Jag ska göra en hemsida till en kompis nystartade företag. Visst har jag en hel del att göra nu, men det kommer inte ta så lång tid att göra. Dessutom tycker jag ju det är kul, så att få betalt för att göra något man tycker är kul är bara ett plus.

Tänk om det istället för ekonomi studer hade blivit studier inom grafisk design vilket jag var inne på ett tag. Höll på med webdesign och filmer på gymnasiet då jag kom underfund med mitt nya intresse. Efter en del funderingar insåg jag att det mer var en hobby. Intressant hur det kan gå, är ju ändå ett rätt stort hopp mellan nationalekonomi och grafisk design.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0