Hemska känsla

Igår var det alltså dags att göra tentan i c-kursen. Vi hoppades på att de rätta frågorna skulle komma, dvs frågor som vi faktiskt kan svara på. När jag får tentan och ögnar igenom den går det en obehaglig känsla genom kroppen. Det första jag tänkte var att det är en INMAC-tenta all over again. Vilket innebär att tentan består av flera frågor man inte känner igen. Oh no....

Ett tag hade jag ingen ork att försöka svara på frågorna. Men det var bara att ta sig i kragen, ville ju inte sitta där på omtentan. När jag väl satt mig in i frågorna så lyckades jag svara på i stort sett allt, om än lite ordbajsande.

Nu är det bara att hoppas på det bästa. Och att lärarna rättar snällt.

Nu har jag fått vara ledig i 1 ½ dag. I morgon måste vi sätta fart igen, för vi har ju bara två uppsatser kvar att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0