Jag är så bra på att hålla mig till mina planer

Dagens förhandsplan:
  • Till gymmet
  • Fortsätta med läsningen om anti-dumpning i EU i uppsatser och artiklar
Dagens plan så här långt:
  • Gick upp strax innan nio men var lat och kom aldrig iväg till gymmet (fy skäms... regnade inte ens)
  • Började dagen med att läsa i Djävulen bär Prada samtidigt som jag lyssnade på Lantz i P3
  • Satte mig framför datorn i ett försök att vara disciplinerad
  • Registrerat min ansökan för Student Pass till Singapore
  • Svårt med fokus då P3 fortfarande stod på och Christer började med dagens fördomsprofiler
  • Pratat med A och bokat biljett till henne i Örebro - äntligen ska det bli av!
Eftermiddags- och kvällsplan:
  • Ta igen läsning om anti-dumpning i EU...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0