Lugnet efter stormen

Stormen var inte så farlig här i Jkpg, det blåste lite och nu har syster åkt hem igen. Hon var här i tre dagar och tiden gck väldigt fort. Det gick bra fastän vi var två stycken på bara 27 kvadratmeter.

Det blev lite shopping på dagarna och på kvällarna försökte vi förgäves komma överens om vad vi skulle titta på för film. Eftersom syrran och jag har rätt olika smak så är det rätt svårt. Men något som alltid går att ta till är Vänner, vi är båda Vänner-freaks. En kväll spelade vi mitt Vänner-spel, inte många jag kan spela det med. Jag vet inte om det är bra eller dåligt att vi är så bra på så många onödiga frågor. T ex:
  • What toy was glued to the top of the Geller Cup?
  • Which Friend had won a Vanilla Ice look-alike contest?
  • Which of the guys wore leg warmers in college?
  • When Rachel was packing to move, what item caused an argument between her and Monica?
  • Unable to afford an entire set of encyclopedias Joey bought only what volume?
Om man kan svara på dessa frågor, har man tittat för mycket på Vänner då? (Jag kan svaret på alla frågor...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0