Starbuck's minnen - finns det många av

Här om dan gick jag in i en affär på stan som hade lite inredningsprylar. När jag såg att de hade en hel vägg med olika tesorter var jag tvungen att köpa några. Såg att de hade Chai som jag så längtat efter, så det blev det. Är nog enda gången jag faktiskt tar mjölk i mitt te. Är nog mitt favorit te näst efter Tazo Passion te, ett annat te från Starbuck's.

När jag satt där och drack mitt Chai te i mina fina Saga tekopper tog det mig tillbaka till tiden i USA på Starbuck's. På Starbuck's spenderade vi många timmar. Varje onsdag klockan tio och ofta på helgerna när vi inte hade något att göra satt vi där och skvallrade eller tittade på alla rika tanter uppsminkade och klädda i pälsjackan med ansikten lika stela som Joan Rivers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0