Hoppas det håller i sig

Igår köpte jag gymkort, vilket jag har pratat om väldigt länge att jag ska göra men det har inte blivit av förrän igår.  Så i morse var det dags för invigning. Jag tränar helst på mornar så jag gick upp halv nio och begav mig sedan till gymmet, dessutom är jag inte mycket för olika pass utan håller hellre på själv.

Nu hoppas jag bara att det ska hålla i sig. Jag vill ju komma i form och träna upp ryggen. Mina ryggmuskler är ju i stort sett obefintliga eftersom att jag inte använder dem efter ryggoperationen för fyra år sedan. Dessutom vill jag ju gärna tappa någa kilo i vikt. Jag har fyra månader på mig här i Jkpg sen sticker jag ju till Singapore.

Det borde i alla fall hålla i sig, eftersom jag inte kunnat göra någonting i sommer pga en till ryggoperation så har jag ställt in mig på att börja träna till hösten. Det ska nog gå, jag har ju köpt gymkort för fyra måndar nu så då måste jag ju verkligen använda det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0