Nattuggla som vill sova

Jobbigt det där, när man sover dåligt. Då tillåter man sig själv att sova på morgonen, speciellt när man är sjuk. Sen på kvällarna blir man inte trött eftersom man sov så länge. Jag loggade ut från MSN kl elva med tanken att jag skulle lägga mig och läsa istället. Två timmar senare sitter jag fortfarande framför datorn. Dessutom kommer jag inte kunna somna direkt ändå så därför måste jag läsa lite ändå. Får se när jag somnar inatt.

Jobbig spiral, mycket skönare med en normal dygnsrytm. Jag får nog vänta lite till innan den normala rytmen kommer tillbaka. Vill kunna sova ordentligt åtminstone några nätter och vara frisk innan jag tar tag i det där.

För övrigt så längtar jag mer och mer till Singapore om det nu av någon anledning skulle ha gått obemärkt förbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0