En avklarad

Igår hade vi ytterligare en kulinarisk upplevelse. Det var Michaels födelsedag så nu är han en av oss 'twenty-somethings'. Fortfarande svårt att förstå att han bara var 19, en tonåring i gänget. =) Vi var i alla fall på en brasiliansk restaurang, Carnivore, som hade en helt underbar buffé. Buffé med sallad, potatis och tillbehör får man gå och hämta själv. Sedan är det bara att sitta vid bordet så kommer de förbi med grillspett bestående av alla möjliga slags kött, men även grillad annans (mumma!) och vitlöksbröd. Riktigt gott.

Idag har det bara varit trist och jag har varit så nere. Gick upp tidigt för att jag skulle hinna läsa på inför tentan. Men icke. Motivationen var som alla andra gånger som bortblåst (om inte ännu mer denna gång...) och jag fick ingenting gjort. Satt i stort sett bara och tittade ut genom fönstret och ville att tiden skulle gå så att jag bara fick tentan överstökad. Tror det gick helt okej. Lite brain freeze fick jag  på en fråga efter ett tag, men åtminstone hälften av poängen lyckades jag nog skrapa ihop. Sen var det bara skönt att det var över.

När jag kom hem pratade jag med lillasyster som lyckades få mig på bra humör och tänka på annat. Henne pratar man med allt och inget om, inget viktigt alls men det är alltid lika kul. Skönt att äntligen kunna koppla bort all skit med skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0