Imorgon är en annan dag

Idag har varit en dålig dag. Var i skolan strax före nio och åkte därifrån strax efter klockan sju på kvällen. Inte har jag fått mycket gjort inte. Idag har jag inte pluggat någonting. Vad har jag gjort? Inte ens jag kan svara på det. Vilken oproduktiv dag. Jag vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja och det är mest läsning jag behöver göra, sånt är alltid så jobbigt och tråkigt.

Men jag unnade mig ändå en Apple Crumble (äppelsmulpaj) fastän jag inte varit duktigt. Tyvärr hjälpte det inte, jag lyckades inte så något gjort efter den heller.

Vet inte om jag kommer få något gjort ikväll innan jag går och lägger mig. Klockan är bara åtta och jag är redan jätte trött. Kanske ska lägga mig tidigt och hoppas på att sova ihop lite energi till imorgon. Man kan ju alltid hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0