Lyxproblem

Lyckades i alla fall med att ringa Finnair idag och kolla upp hemresan. Uppgradering var svårt, det fanns inte något ledigt i slutet av april. Sen frågade jag vad det nu skulle kosta. Jag skylle behöva betala mellanskillnaden plus 100 euro och mellanskillnaden visade sig gå på ungefär 4 000 kr. Jag tror jag skippar det alternativet. Får vänta till 6:e maj. Kanske blir det av någon resa till nu när jag har två veckor till övers.

Någon som vill ha besök? Men känner ju tyvärr inte så många här i krokarna. Får se vad man hittar på, Annika är ju kvar i alla fall även fast hon kommer jobba på dagarna.

Vilket problem man har, att få stanna två veckor till i Singapore. Jag som inte ens vill åka hem. Får väl ligga på stranden hela dagarna och njuta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0