Packningsdags

Imorgon flyttar vi ur våran lägenhet, känns lite konstigt. Det har ju varit vårat hem i fyra månader nu och jag har verkligen trivts. Samtidigt ser jag faktiskt fram emot att flytta in hos Michael och Michael, dessutom följer Annika med. Hon har äntligen fått sitt intership visa men kan inte börja jobba än, så jag får sällskap av henne i minst en vecka till. Då får vi en vecka semester till då vi kan försöka hinna göra alla saker vi inte hunnit.

Väskorna är i stort sett packade. Jag känner mig rätt stolt, har lyckats rensa ut en hel del kläder. Jag trodde att jag hade packat förnuftigt när jag kom hit, men det är en hel del kläder jag inte använt och en del som jag bara valt att slänga för att få plats för allt nytt. =) Så det blir inte så mycket övervikt, eventuellt måste jag skicka hem lite saker ändå, men inte alls så mycket som jag trott. Sen släpar jag ju även med mig kläder hem som har blivit för stora, men det känns ju inte riktigt rätt att slänga dem heller... Man vet ju aldrig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0