Sleepless at Insomnia

Igår blev det en minst sagt galen kväll. Kan lätt bli så när det är free flow från kl 9 till 12. Det blev Insomnia denna onsdag också, jag gillar det stället för de har riktigt bra musik och ett band som spelar. Tror inte det kommer bli så många fler partykvällar med så stort gäng. Nu är det ju tentaplugg men det finns även de som inte har några finals och åker härifrån i veckan. Nu börjar det verkligen kännas som om allting går mot sitt slut. Börjar bli allt mer påtagligt. I don't like it.

Det var i alla fall en minnesvärd kväll. Alla var verkligen galna och bjöd på sig själva. Synd att jag inte kan lägga upp bilder (eller det kanske är lika bra...) för det blev en hel del roliga. Vi lyckades ta oss upp i morse, klockan ringde klockan 10 efter 6 ½ timmars sömn, för vi ville ta oss till skolan och försöka plugga lite. Vi var på biblioteket klockan ett och nu är klockan tre och vi har fortfarande inte börjat plugga. Bara väntar tills jag får gå, men ska väl försöka läsa någonting i alla fall. Får se om jag lyckas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snart är du hemma igen.. shit, snabbt det går.
Låter som en kul kväll/dag!
Vi skulle höras någon dag sa vi ju.. nu har jag lov denna vecka så försök att få tag på mig över skype ?
JAG VILL HÖRA OM KAMERAN XD HEH. PUSS sweetie

2007-04-05 @ 15:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0