Inte bra

Det här känns inte bra. För första gången i mitt liv känner jag mig skoltrött. Inte ens under högstadiet eller gymnasiet var jag trött på skolan vilket många andra var. Jag har bara lust att ge upp. Och jag brukar aldrig ens tänka tanken utan att ge det minst ett försök. Tror det är stressen som börjar krypa fram lite smått och visa sig mycket mer än i vanliga fall.

Vanligtvis när jag pluggar till en tenta så hjälper stressen att motivera mig ännu mer. Inför en tenta i Jkpg blir jag alltid sjukt fokuserad och gör inte annat än att plugga om jag känner att jag inte kan det bra. Nu känns det bara lönlöst inför imorgon. Det var tentan imorse som är orsaken, definitivt.

Det är bara att bita ihop, ska verkligen försöka.

Kommentarer
Postat av: Far

Kämpa på älskling! Tappa inte sugen, världen är full av tappade sugar!

Puss & Kram & lycka till!

2007-02-13 @ 17:25:56
Postat av: mor

Snart sportlov!! Thailand väntar. Du har fått post. Kolla www.ey.com/se
Registrera dig på www.ey.com/se/student
Puss & kram på Alla hjårtansdag
Mamma

2007-02-14 @ 15:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0