It's over! It's over!

Ja i alla fall för en liten stund. Nu är jag äntligen ledig!

Började skriva på min uppsats tidigare idag, jag var jäkligt fokuserad. Självklart blir man det när man vet att ju fortare man blir färdig destå snabbare blir man ledig. Klart man inte slösar tid när det bara beror på en själv. Började vid klockan 12 mitt på dagen och blev färdig nu ikväll. Känns riktigt skönt. Trodde att jag skulle behöva fredagen också men nu slipper jag det. Så imorgon kan jag ta det lugnt och äntligen koppla bort skolan.

Ska nog försöka ta mig ut på stan, funderar på att köpa en Lonely Planet guide om Thailand eller Bangkok, tänkte kolla vad som finns. Har ju inte hunnit läsa någonting om Bangkok än, får nog ta och kolla upp lite hostel också har ju inte hunnit boka något än. Så nog finns det saker att göra ändå. Men bara roliga saker. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0