Ladies night

Ikväll var det dag för en ny restaurang. Det blev en thairestaurang vid Boat Quay. Det är bredvid vattnet och många restauranger finns det och när man går förbi försöker alla få in en till deras restaurang genom att visa menyn eller erbjuda rabatter eller gratisdrinkar. Till slut lyckades vi välja ett ställe och maten var helt okej. Men jag var nog inte på humör idag för jag orkade inte äta mycket och tyckte allt bara var fettigt. För efterrätt begav vi oss till en italiensk restaurang som hade en hel del bakverk som såg underbara ut. Men min mage är fortfarande inte på topp så jag tog en varm choklad istället. Den var verkligen jättegod. Jag fick en kopp med en slags tjock chokladsås i och sen fick jag själv fylla på med varm mjölk.

 
Det var Annika, Antonia, Annie och jag på denna ladies night. Mareen har besök av sin pojkvän nu så hon hoppade över denna kväll. Annie ryckte in istället och om hon är snäll får hon nog hänga med i fortsättningen också.

Annars har jag bara legat hemma i sängen idag med. Tror nog att gårdagen tog på krafterna mer än vad jag trodde. Risken finns att jag inte orkar gå på lektionen imorgon. Det brukar oftast ta en vecka innan jag blir frisk och jag blev sjuk i torsdags. Så vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0