Me likey

Nu har jag äntligen klippt mig. Kortare än vad jag hade i höstas.
Men jag gillar det jätte mycket, trivs så bra i kortare hår. Efter att jag hade klippt mig så var jag även så sugen på att färga. Tänkte boka en tid för färgning, men när jag skulle gå och köpa några saker i en affär så såg jag lite hårfärgningar. Slutade med att både jag och Annika köpte färger. Blev faktiskt riktigt nöjd, ovanligt nöjd för att vara hemmafärgning. Jag färgade underhåret mörkbrunt och lånade lite ljusare brun till överhåret. Liknande färgning som jag gjorde i höstas hos frisören. Nu blev det dock lite billigare, ca 950 kr billigare. =)


Förstår inte riktigt att det kunde gå så långt utan att jag klippte det kort. Nu har jag det äntligen kort igen och jag älskar det. =)

Kommentarer
Postat av: Far

Attans gullig böna!

2007-02-11 @ 19:42:58
Postat av: Lois

OMG! Det är SÅ snyggt babe! Saknar dig riktigt attans mycket när man ser kort...! Puss puss!
Helsingfors my ass - Jkpg med the gang!;)

2007-02-11 @ 20:12:29
Postat av: Syster

DU ÄR HET SYSTER! :D
jätte jätte fin som vanligt.
PUSS

2007-02-11 @ 20:34:51
Postat av: mor

Snyggt!
Puss & kram

2007-02-12 @ 13:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0