Miljonärer för en weekend

För att sammanfatta hela resan har den varit jättebra. Det lilla jag sett av Vietnam så är det ett underbart land med underbara människor. Vi träffade ett äldre amerikanskt par som hade varit och rest i Vietnam i tre månader och detta var fjärde året i rad. Vi fick höra om andra platser som vi måste besöka. Jag önskar att jag hade tid att åka tillbaka på en längre resa. Men jag kommer definitivt resa till Vietnam igen, där jag hinner se andra delar av landet. Visst, jag har egentligen inte besökt många länder men Vietnam ligger i toppen.

Jag shoppade lite ändå fastän jag hade sagt att jag skulle låta bli. Men när det är så billigt så kan man inget annat än bryta det löftet. Jag köpte Friends, alla säsonger på dvd för bara 100 kr, en tekanna med fyra koppar för 100 kr och sex set med fat, skål och chopsticks. Vi kände oss så rika under helgen när vi växlade pengar och fick 1 300 000 dong. (Visserligen är det bara 650 kr men ändå)


Kommentarer
Postat av: mor

Fina saker du hittat.Vilka upplevelser!!!!!

2007-02-01 @ 14:58:18
Postat av: Syster

Det låter helt kul, och jag är lika avis fortfarande. Jag vill att du ska komma hem, med massa fina saker :D

PUSS

2007-02-01 @ 22:21:47
Postat av: Lois

Ja jag undrar hur fröken Thuresson ska få med sig alles utan att få betala alla miljoner på övervikten?:)
Trevligt med Vänner-skivorna, nu ska du la klara dig resten av året iaf, hihi!
Puss puss!

2007-02-01 @ 23:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0