Njuter av Bangkok

Så är man här i Bangkok nu då. Det har bara varit bra hittills. Jag har träffat folk som har hållit mig sällskap ibland så jag har inte haft tråkigt själv. Igår var jag själv hela dagen men det var bara skönt att få strosa runt på egen hand i galna Chinatown. Idag är dock sista dagen för mig själv för imorgon kommer Antonia, Mareen och Annie hit igen så då blir det lite mer shopping av. Tänkte försöka ta mig in till shoppingen redan idag och senare eventuellt försöka få en thai massage. =)

Visst att det är billigare i Singapore än hemma, när det gäller vissa saker i alla fall. Men det är så kul att åka till andra länder i Asien där det är mycket billigare än hemma. Så kul när man kan unna sig så mycket för så lite pengar. =)

Kommentarer
Postat av: mor

DEt finns spa på Radisson hotellet. Tina tyckte det var bra.
Ha det bra och ta hand om dig.
Puss & kram

2007-02-23 @ 15:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0