Snart är jag på G igen

Jag hade egentligen två lektioner idag... Men jag skippade dem...
Hade först tänkt gå på en, (hade aldrig orkat att vara i skolan från 8:30-18:45) men sen blev det inte den andra lektionen heller. Ville vara hemma och försöka få något gjort istället. Här känner man sig som på högstadiet igen när man stannar hemma, eftersom de oftast tar närvaro.

Idag är i alla fall första dagen som jag är någorlunda klar i huvudet. Lyckades väl få lite gjort. Jag har insett hur mycket jag har att göra nu. Sjukt jobbigt. I helgen får jag min distanskursuppgift som ska vara inne på måndag, på tisdag har jag mid-term i Economc Development in Asia, på onsdag är det mid-term i Asian Monetary Policy och jag har en uppsats som egentligen skulle in på onsdag men den lyckades jag få uppskjuten till lördag. Skönt det i alla fall. Så nu är det bara att ta tag i allt.

Men nu ska vi iväg och äta, det blir indisk mat idag (äntligen) på Banana Leaf. Där vi varit en gång redan och ätit med händerna. =) Det ska bli gott, indisk mat är en favorit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0