Tillbaka i Singapore

Skönt att vara hemma i Singapore igen. Visst är det kul att få resa, men efter en stad som Bangkok är det skönt att komma till en lugnare och renare stad. Men tyvärr börjar ju skolan direkt, så det var bara att åka till skolan klockan åtta i morse. Trist.

Men helgen var bra, när tjejerna kom till Bangkok och såklart blev det ännu mera shopping. När de hörde om mina billiga fynd av smycken i Chinatown ville de också dit, såklart hittade jag lite mera saker. Söndagen åkte vi till MBK köpcentrum för ännu mer billig shopping. En till handväska och lite sjalar och annat.

Resan fick ett perfekt avslut med en drink på Sirocco Sky Bar på 64:e våningen. Troligtvis en av de bästa barerna i världen, med underbar utsikt. Den slår många andra eftersom baren är utomhus där man slipper den kalla AC:n och slipper titta på utsikten genom ett fönster.

Måndagen blev en tidig morgon och flygresa hem. Jag slapp åka ensam för jag mötte svenska Daniel i check-in kön också på väg hem från Bangkok. Vi kunde tom dela en taxi hem eftersom han inte bor långt från oss.

Så nu är det alltså tillbaka till verkligheten igen. Vill inte. Orkar inte plugga, men inser såklart att jag måste. Tyvärr.

Kommentarer
Postat av: mor

Väntar på reserapportering och bilder!!!Här snöar det och imorse var det en tragisk bussolycka utanför Uppsala mot Rasbo. Två bussar frontalkrockade på en raksträcka.
Ha det bra. Puss

2007-02-27 @ 11:47:01
Postat av: Far

Hej älskling!
Skönt att Bangkokvistelsen gick bra utan missöden! Det är ju iallafall vad vi fått veta!
Den tragiska olyckan mamma skrev om kan du läsa på svd.se. Beträfande plugget är det ju bara att gilla läget! Sån´t är livet!
Puss & Kram!

2007-02-27 @ 12:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0