Två tentor avklarade

Så var andra tentan avklarad. Den kändes lite bättre men inte så bra som man kan önska. Men jämfört med tentan igår så gick det jättebra. Jag svarade på 3 av 4 delfrågor, men en han jag inte avsluta. 100 minuter för att svara på 2 uppsatsfrågor är inte mycket, väldigt stressigt. Kanske kan jag i alla fall på 20 poäng av 50.

Skönt att det inte känns lika jobbigt som igår. För nu känner jag att jag har tillräckligt med motivation för att börja på uppsatsen på 2 500 ord som jag har 3 ½ dagar på mig att skriva, satsar på 2 ½.

För övrigt så blev mitt humör lite bättre igår kväll. Några avsnitt av Friends hjälper alltid. =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Tog en sväng förbi Singapore i fredags. Det såg helt ok ut. Faktiskt ganska fint t o m. Landningen var lite läskig bara, precis som när man landar i Wellington flög man som du vet lågt över havet innan man nådde flygplatsen. Hoppas allt är toppen annars! Kram från Emma i NZ

2007-02-14 @ 04:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0