Bussresa till Malaysia

I fredags bar det alltså av till Malaysia med buss. Vi hade en smått irriterande guide som vi inte förstod och hela tiden upprepade samma saker. Man kände sig som en elev på lågstadiet som inte har något vett i huvudet. Han sa t ex saker som att bussen parkerar här, att vi inte ska gå på fel buss, varje gång vi skulle stanna gal han som en tupp för att väcka oss. Smått irriterande, speciellt när man som jag inte gillar arrangerade resor. Dessutom måste tilläggas att om man inte blev åksjuk av själva resan så blev man det av den hemska inredningen av bussen. För det första kan jag inte förstå att någon valt detta tyg till bussen, för det andra förstår jag inte hur någon har designat något sådant fult tyg.



1) De två österrikarna (som jag inte kommer ihåg namnet på...), Michael och Thorben. 3) Foto av mig och den underbara inredningen i bussen. 4) Tyskarna Marc och Bene.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0