Till Malaysia imorgon!

Imorgon bär det av till Malaysia, en resa ordnad för utbytesstudenter av en organisation på skolan. Klockan 8 ska vi vara på skolan för att åka med buss till staden Melaka på Malaysias västkust för lite sightseeing. På kvällen kommer vi till hotellet i Kuala Lumpur, blir säkert lite fest där. =) På lördag och söndag är det väl även lite sightseeing men även lite ledig tid så att vi hinner med lite shopping. Är ju billigare i Malaysia jämfört med Singapore.

Det blir väl ett gäng utbytesstudenter som åker, jag, Annika och en helt bunt tyskar. Det där återkommande tyskarna som vi varit ute och festat med. Vi blir aldrig av med dom. =) Kanske pratar både jag och Annika tyska när vi kommer hem. Man blir ju lite sugen att lära sig eftersom de pratar tyska en hel del, nyfikna som vi kan vara ibland.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Nu är vi iaf i samma världsdel! Hong Kong is da bomb :) Vi kommer ha vårt livs bästa tid här i Asien tror jag!
Jag saknar dig iaf, så hör av dig!

Puss puss,
Karrot

2007-01-11 @ 19:35:06
Postat av: Lillesyster

KÖP SAKER ÅT MIG!! :O OMG vad avis jag är på dig syster!! GAAAH!
Hoppas ni får kul, vilket ni kommer få!
ÅÅH jag vill också!

2007-01-12 @ 18:49:23
Postat av: Simone

Hej,

how was Malaysia? Did you like Kuala Lumpur? I am just about to plan my trip.
Johor Bahru - Penang - KL - Malakka - Singapore (1 week trip).
And I also want to go to Pulau Tioman (island) some time. Maybe we can go there together over a long weekend?

Have a good week,
one of your many, many German friends in SG (but the first one) ; )
SIMONE

2007-01-14 @ 16:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0