Tråkig dag i bibliteket

Jag fick ju lite sovmorgon idag till skillnad från Annika. Men jag tog mig till skolan ändå. Klockan tolv var jag i skolan och hade lunch med Annika och en annan svensk kille från Annikas lektion. Jag tänkte sätta mig i biblioteket och försöka plugga lite när Annika skulle hem för att sova lite innan hennes nästa lektion började. Men sen kom även hon till biblioteket eftersom det ändå tar ett tag att åka hem, hon sov lite i biblioteket istället. =) Som många av asiaterna gör också, man kan se dem ligga med huvudet på bordet bredvid sin kursbok och sova. Vi har sett det flera gånger, ser så roligt ut.

Jag hade god lust att sova jag också. Även fast vi tog det rätt lugnt igår så blir man ju lite seg när man går och lägger sig så sent. Jag lyckades inte få något gjort alls av det jag ville och behövde. Så jag åkte hem vid femtiden istället. Nu har vi äntligen fått vårat internet att fungera här hemma. Nu kan jag ligga i sängen med datorn istället för att sitta obekvämt vid fönstret. =)


Kommentarer
Postat av: Din far!

Vilka dagar Ni har! Och tänk vilka nätter..........

2007-01-11 @ 14:34:19
Postat av: ingrid

Söt annika är när hon sover xD
Låter dock skönt ju att börja skolan vid tolv! Jag börjar ju betydligt mycket tidigare ;)
Hmm pappa klagar på hur jag skriver, men han använder 10 punkter i slutet av sin mening. Hmm ^^
PUSS på dig syster

2007-01-11 @ 14:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0