Vårt nya IKEA rum

Än så länge fungerar det bara bra att dela rum med Annika. Det har inte varit några större bråk. =) Vi är så lika så allting rullar på bra, får skriva en lägesrapport om en månad och se om vi känner likadant. Men hittills har vi ju i stort sett umgåtts dygnet runt och det har gått smärtfritt.

Mellan våra tyska lägenhetskompisar är det inte lika lugnt. De håller på och småbråkar mest hela tiden tyckar jag. Tur att de till största del pratar tyska när de bråkar så att vi slipper höra och förstå. Mer irriterande blir det när de ibland kommer till oss för att prata skit om varandra, vi vill inte höra. Vi märker av att de är yngre än oss, visserligen inte många år yngre än mig men jag känner av en skillnad, de är 20 och 21 år gamla.

Eftersom jag har bytt rum nu i lägenheten så tänkte jag lägga upp lite nya bilder. Min säng är den till vänster.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0