Well this sucks

Det är så många saker nu som jag måste ta tag i. Skolan har dessutom börjat så det är en del saker där också att tänka på. Jag måste bestämma mig vad jag vill göra på recess week, lovet som vi har snart. Och med vem jag vill resa, om jag inte åker själv. Vill jag åka till Kambodia? Thailand? Thailand vet jag inte om jag vill till längre. Dit kan jag ju åka när som helst, finns ju många billiga resor dit från Sverige.

Måste även fundera på vad jag vill göra i höst. Ska jag plugga en till utlandstermin eller ska jag göra ett intership? Jobbigt...

Men det är väl bara att ta tag i det. Det brukar bara ta ett tag, jag gillar ju att göra allt i sista stund. Men det fungerar inte riktigt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0