Besök på kliniken

Var lite trötta i morse. Fastän det inte blev så sent. Var väl i säng vid två i alla fall. Men det var en rolig kväll, inte riktigt vad vi hade tänkt oss. Vi trodde att det skulle vara mer av en temafest och mer folk som var inbjudna. Men eftersom det var på en bar, Clinic, så var det även många andra där. De hade några korta uppträdanden med tjejer som dansade i lite minimala kläder, men det var väldigt oskyldigt. Som de dansade är ju inte ens direkt ovanligt att man dansar hemma. Men det var kul. Kul att se Clinic eftersom vi pratade tidigare under dagen att vi ville gå dit, kul sammanträffande.

Lyckats få lite gjort idag i alla fall, en uppgift avklarad så nu har jag bara en presentation och lite kvar på min uppsats. Sen är det bara att sätta igång och plugga till mina tre (!) finals... =(. Men det är när jag kommit hem från Phi Phi. Biblioteket var bara öppet till klockan fem idag, så efter det blev det lite plugg på Starbucks istället. Nu har jag precis unnat mig en god cheesecake och ska strax packa ihop för att åka hem. Måste få lite vila från plugget, tror vi ska mysa framför en film ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0