Dagens I-lands problem

Hittills har i stort sett alla partykvällar varit riktigt lyckade. Det finns många ställen att välja på. Det spelas oftast bra musik hela natten lång. De har öppet länge, oftast till klockan fem. Har alltid kul med gänget.

I Jkpg i höstas så var utelivet väldigt trist. De enda gångerna vi hade kul var en del kvällar på Kåren. De andra få uteställena i stan är rätt trista. Huset var tidigare en favorit, men i höstas fick de nya ägare och de gjorde en del förändringar som resulterade i att vi inte gick dit mer eftersom vi hade så tråkigt där när vi gav det en chans.

Med musiken vet man aldrig, har man tur spelar de hyfsat bra musik hela kvällen. Det finns inte flera dansgolv att välja mellan (förutom kanske på Kåren, men där har DJ:arna rätt speciell musiksmak) och ställen har bara öppet till klockan två. Inte för att jag stannar ute till klockan fem, men inte häf har vi gått hem före två en enda kväll.

Varje kväll har varit riktigt roliga, känns som att sådan utdelning inte kommer finnas i Jkpg. Får trösta mig med att alla klasskompisar kommer tillbaka till Jkpg i höst. Det är ju vår sista termin tillsammans, så en del roliga kvällar måste det ju bli.

Får helt enkelt se till att festa så mycket som möjligt här innan jag åker hem. Jag ser ingen annan lösning.


Kommentarer
Postat av: mor

OM livet kunde vara en lång fest ....

2007-03-12 @ 02:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0