Dr Love

Nu sitter jag här igen. I biblioteket. En lördagsmorgon. Kom hit kvart över nio. Mycket att göra nu. Speciellt eftersom jag åker bort i fem dagar nästa vecka och måste ha allt färdigt innan dess. Det är bara att kämpa på. En helg spenderad i biblioteket.

Men jag ska faktiskt tillåta mig lite ledig tid idag. Eventuellt blir det 'reverse bungy jumping' med Sara för hon ska bli filmad för skol-tv. Efter det ska jag klippa mig, yeay! =) Och ikväll ska vi gå på en fest, White Valentine. Annika gör ett projekt i skolan om ett företag som konsult har som kallar sig Dr Love. Han är en konsult som jag hjälpa singaporeanerna med deras sexliv och de har en fest en gång i månaden (tror det är i samband med releasen av deras tidning). Ska bli intressant =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0