Ingen vila, ingen ro

Nu är det mycket i skolan. Men idag lyckades jag i alla fall vara hyfsat produktiv, jag gjorde research och hittade bra information och fick ihop två sidor till ett grupparbete. Har tid att skriva lite tid i morgon också innan det ska sättas ihop på onsdag. Mitt enda grupparbete här, riktigt skönt efter att man hör hur mycket de andra har att göra. Visserligen har jag individuella arbeten som är minst lika jobbiga, men då är det bara jag vilket också kan vara skönt.

Blev sittandes i skolan till kvar över elva och det var fortfarande mycket folk kvar i biblioteket när vi gick. Kommer nog bli mycket sånt framöver även för vår del. Sen kan det vara rätt skönt att sitta i skolan, får mer gjort än om jag suttit hemma här. Dessutom är det många av alla kompisar som också är i skolan så det finns alltid någon att prata med om man behöver en paus. Blir man trött får man väl göra som Singaporeanerna, ta en tupplur. De sitter i en fåtölj och tar en lur eller lägger ner huvudet på bordet över böckerna och sover.

Imorgon är det lektion. Måste upp klockan sju. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0