Inte mig det var fel på

Tidigare idag när jag satt i biblioteket och pluggade (vilket jag fortfarande gör och flera timmar till blir det) så var det något som kändes konstigt. Det kändes som om byggnaden gungade men tänkte inte så mycket på det. Tänkte först om det kunde ha varit vinden som gjort det eftersom jag sitter vid fönstret, men vind ruckar ju inte en stabil byggnad. Så det var väl bara mig det var fel på.

Men nyss så läste på Anettes blogg, att det tydligen var ett jordskalv i Indonesien som även gav lite känningar i Singapore. Så det var inte jag som kände mig snurrig. =) Hon skriver att byggnader i city fick utrymmas, så det förklarar varför det stod så många människor utanför på gatan här mitt emot biblioteket. Min skola ligger ju mitt i city, men här var det inget som utrymdes inte.

Där fick jag i alla fall svar på flera av mina funderingar idag. Första gången jag känner av ett jordskalv.

Kommentarer
Postat av: Faster

Hej Carin!
Kul att läsa om allt häftigt du är med om. Jag antar att pluggandet känns roligare i en sån här miljö med alla härliga upplevelser.
Tror du att Bangkok är något för Gunnar och mig?
Idag nöjer vi oss med att åka till Dublin med ett par kompisar. Det blir en snabbis torsdag -söndag då vi ska undersöka staden och hinna med en del pubar.
Ha det så bra /Brith-Marie

2007-03-08 @ 11:54:33
Postat av: syster

Läskigt, men tur SOM FAN att det inte händer större grejer. =/
PUSS syster

2007-03-10 @ 14:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0